Ben jij onze nieuwe managementassistent?

Geplaatst in Algemeen op

Werk jij graag in een dynamische omgeving waarin van alles gebeurt en vind je het leuk om met én voor mensen te werken? Zorg jij er met jouw gestructureerde werkwijze en signalerende blik voor dat alles op rolletjes verloopt en iedereen zijn of haar werk goed kan doen? Dan is deze functie echt iets voor jou. Solliciteer vandaag nog, wij hebben werk voor jou!

Wat ga je doen?

Als managementassistent werk je 16 uur per week om de directeur, de managers en teamleiders van R-Newt te ontzorgen. Je bereidt zaken voor en je ondersteunt de directeur, bijvoorbeeld door haar agenda en mailbox te beheren, planningen op te stellen en notulen te maken bij het wekelijkse en incidentele (management)overleggen. Je bent haar sparringpartner en rechterhand. Ook ben je verantwoordelijk voor het verwerken van personele veranderingen, zoals indiensttredingen, contractverlengingen, declaraties en verlofaanvragen.

Daarnaast bemens je 12 uur per week de backoffice van het expertisecentrum. Je helpt bij het maken en redigeren van subsidieaanvragen en offertes, het controleren van facturen en declaraties van ureninzet en het vervaardigen en bijhouden van overzichten.

Naast de ondersteuning van de leidinggevenden van R-Newt ben je het eerste aanspreekpunt voor de teams. Bij jou kunnen ze terecht met vragen over bijvoorbeeld programma’s, apparatuur of betalingen. Je zorgt er ook voor dat nieuwe medewerkers soepel van start kunnen. Voor vrijwilligers regel je de verwerking van hun verklaring omtrent gedrag. En is er een verjaardag of jubileum of andere bijzondere gelegenheid? Dan help en organiseer jij dat mee.

Jij hebt je zaakjes op orde en ziet wat er moet gebeuren. Je zorgt dat de administratie netjes bijgewerkt is, dat afspraken goed zijn ingepland, dat ruimtes goed worden verhuurd en dat de koffie en thee klaarstaat. Kortom: dankzij jou kan de directeur, de managers, teamleiders én de teamleden hun werk goed doen. En komt er ergens een kink in de kabel? Dan sta jij al in de startblokken om het op te lossen.

Wat bieden we jou?
  • Afhankelijk van je kennis en ervaring een bruto salaris tussen de € 2.247 en € 3.489 in schaal 4 en 6 van cao Sociaal Werk, Welzijn & Maatschappelijke Dienstverlening o.b.v. fulltime (36 uur)
  • Per 1 januari 2024 volgt een verhoging van 4% en per 1 juli 2024 nogmaals een verhoging van 4% (conform de nieuwe cao-afspraken).
  • Mogelijkheid tot vaste aanstelling bij het expertisecentrum na een half jaar
  • Individueel keuzebudget (hierin zit je vakantiegeld en een dertiende maand, waarbij je zelf invloed hebt op het moment van uitbetaling)
  • Flexibiliteit in je werktijden en -plek
  • Reiskostenvergoeding
  • Opleidingsbudget om door te ontwikkelen
  • Vergoeding voor sport
  • Een fietsplan
Wie ben jij? 

Jij houdt van structuur en wordt heel blij van plannen, organiseren en het afvinken van to do-lijstjes. Je bent betrokken, flexibel, schakelt eenvoudig tussen verschillende werkzaamheden en weet hoe je prioriteiten moet stellen. Met verantwoordelijkheden kun je goed omgaan en je werkt graag zelfstandig. Daarnaast krijg je veel energie van je contact met mensen; van de bezoekers van het wijkcentrum tot je directe collega’s. Je communiceert makkelijk met iedereen. En verder:

  • Beschik je over mbo werk- en denkniveau
  • Beheers je de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Kun je je weg vinden met Office 365 en Microsoft Teams
  • Heb je bij voorkeur ervaring in een vergelijkbare functie
  • Heb je bij voorkeur een opleiding afgerond die aansluit op deze functie
Wie zijn wij? 

Als managementassistent werk je voor R-Newt, het kinder- en jongerenwerk van ContourdeTwern. Wij zijn gespecialiseerd in de leefwereld van kinderen en jongeren en zien hun krachten, uitdagingen en talenten.

We werken in verschillende gemeenten met jeugd van 0 tot 27 jaar. Wij geloven in een samenleving waarin iedereen meetelt en meedoet. En als dat niet vanzelf gaat, bieden wij een steuntje in de rug. Wij zijn dicht bij de mensen. Op straat, in het wijkcentrum of online. Nooit alleen. Dat is onze belofte.

Niet alleen de jongeren zijn blij met ons, ook onze medewerkers waarderen onze inzet! Zij beoordelen ContourdeTwern al jaren met het keurmerk voor beste werkgever: World-class Workplace. Hier zijn we trots op en we doen er door goede (secundaire) arbeidsvoorwaarden alles aan om deze titel te behouden.

Kennismaken? 

Kun jij niet wachten om je tanden te zetten in deze (tijdelijke) uitdagende functie? Een rol waarin je voor jouw manager, teamleiders én teamleden het verschil kan maken? Dan zijn we heel benieuwd naar jou!

Reageer vóór 23-11-2023 via werkvoorjou.nl. Wil je eerst nog wat meer info? Je mag altijd contact opnemen met Anke Kemmere, via Anke@r-newt.nl of telefoonnummer 06 51 949 28.

Onze sollicitatieprocedure bestaat uit twee ronde(s). De eerste ronde is op dinsdag 28 november tussen 17.00 uur en 21.00 uur bij het Jongerencentrum V39, Veemarktstraat 39, 5038 CT Tilburg. De tweede ronde is gepland op woensdag 29 november tussen 12.00 en 14.30 uur.